Gyakran Ismételt Kérdések
- Hogyan adhatok le rendelést?
Egyszerűen! Válaszd ki a termékeket, tedd őket a kosárba, majd kövesd a pénztár lépéseit. - Milyen fizetési módok elérhetők?
- Utánvétes fizetés (készpénz vagy kártya a futárnál)
- Banki átutalás
- Mikor érkezik meg a rendelésem?
A szállítás általában 2-5 munkanapot vesz igénybe, de ez változhat a rendelési terheltségtől és a címtől függően. - Mennyibe kerül a szállítás?
A díj a rendelés súlyától és méretétől függ. Részleteket a "Szállítási feltételek" oldalon találsz. - Hogyan követhetem a rendelésem?
Miután feladtuk a csomagot, e-mailben e-mailben tájékoztatunk a rendelésed aktuális állapotáról. - Van lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg csak házhoz szállítással dolgozunk, de a jövőben tervezzük a személyes átvételt is. - Mi történik, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?
Ha sérülten érkezik a csomagod, írj nekünk, és segítünk a probléma megoldásában. - Visszaküldhetem a terméket, ha meggondoltam magam?
Igen! 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket. A részleteket a "Vásárlási feltételek" menüpontban találod. - Milyen garancia van a termékekre?
A törvényben előírt garancia vonatkozik rájuk, egyes termékekre pedig hosszabb garanciát is biztosítunk. - 10. Hogyan érhetlek el titeket?
📧 E-mail: info@barkacsbazar.hu
📞 Telefon: 06 70 256 5209
Ügyfélszolgálatunk hétköznap 9:00 és 17:00 között elérhető.